måndag 2 april 2012

Mer snö:(

Mina blommor överlevde faktiskt. Det trodde jag inte för det var -9 grader när jag gick och la mej.
På förmiddagen idag var det solsken och drygt 5 grader varmt ändå hann inte all snö smälta innan det kom mer. Ett tag visste jag inte vilken årstid det var, för flingorna var stora som " dasslock "!

Det har varit en väldigt lugn dag. Min bror kom på förmiddagen och han hade med sej väldigt goda semlor. Det var förmodligen säsongens sista, men annandag jul är det dags igen;) Eftermiddagen tillbringade jag på nätet bland garn och mönster. Tänk om man hann göra allt fint man hittar och det fanns plats och pengar att köpa alla fina garner. På lördag måste det vara min tur att vinna Drömvinsten på Lotto!!
Idag vann jag 20 kronor på Keno och det räcker inte så långt, men för några veckor sedan vann jag faktiskt 2000 på Keno;) Det tog flera dagar innan jag fattade att det var sant. Jag blev väldigt, väldigt glad!

3 kommentarer:

  1. Så du hoppas också på högvinsten, då är vi minst två. Tur du hade med sådan vinst, det händer aldrig här det. Hoppas du lade pengarna på nåt extra vagant till dig.
    Tack för hälsningen, jag tänker ofta på er och hoppas jag kan göra en tur över o hälsa på när värmen kommer, för det var väl vantstickning som gällde eller hur?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för titten i min blogg!
    Jag är så nöjd med mitt garn :-)
    Hoppas du vinner pengar en massa lyxgarner!

    SvaraRadera
  3. har lyckats klara vintern utan en enda semla, och det gick. Tänk att du mindes mina skinnlösa fötter...den där mr snygg kan få en till vad som helst men om du hade sett den häcken..hade du förstått

    SvaraRadera