torsdag 28 april 2011

Blixtvisit

Vill bara titta in och visa att jag lever. Efter en natt och större delen av dagen på toa och stickcafé på kvällen orkade jag inte ens sätta på datorn igår.

Idag fyller jag år och även den dagen har till största delen tillbringats på toa. Varför inte? Jag bor ju nästan där alla andra dagar. Även min 50-årsdag firade jag på toa.
Jag lyckades iaf ta mej därifrån när Renée, mamma och min moster kom och fikade. Vi hade så trevligt.

Jag får visa lite bilder imorgon. Nu blir det snart sängen (hoppas jag innerligt!)

6 kommentarer:

  1. ÅHH Skickar ett stort cyber grattis hoppas att du blir bättre. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Grattis så här i efterskott.

    Som svar på din fråga: Salmbärssylt ska man ha till.

    SvaraRadera
  3. Grattis en dag i efterskott!
    Hoppas du kan slippa långsittningar idag istället!

    SvaraRadera
  4. Ja må hon leva, hurra hurra

    SvaraRadera
  5. Åh, grattis en dag i efterskott!!

    SvaraRadera