tisdag 8 februari 2011

Nu spökar det?!!!!

Ja, det finns ingen annan förklaring.
Jag fick just ett sms från Hemmets Journal där dom tackade för min medverkan i en tävling, men jag har INTE skickat något sms till dom. Hur är sådant möjligt?

Mamma har den tidningen och jag får den efter henne, men vi har inte bytt några tidningar på två veckor. Jag har skickat in till tävlingar några gånger och vet att man inte skriver varken namn eller mobilnummer. Man får bara ett svars sms till mobilen man messade ifrån, men jag har inte skickat något sms!!!! ( för säkerhets skull kollade jag fast mobilen ligger i hallen och jag sitter i köket, men är man förvirrad så.....).

Nu skulle jag gärna vilja veta hur detta gick till och framförallt, vad kan jag vinna?

3 kommentarer:

  1. Kanske nån som skickade in och angav ditt nummer för att glädja. Spännande är det allt och jag hoppas du vinner.

    SvaraRadera
  2. ta det som en överraskning, inget att lägga energi på

    SvaraRadera
  3. Visst kan det spöka, men se positivt på det och se fram emot den eventuella vinsten.
    Hoppas du nu känner dig lite piggare, utav att få ha en så gosig liten sötnos på besök.

    SvaraRadera