torsdag 4 mars 2010

Här kommer ytterligare en kortis. I morgon kommer äntligen datadoktorn! Hoppas han kan få ordning på alla problem, annars åker jag och köper en ny dator. Jag har ju sålt min bil, så jag får väl använda en del av dom.

Jag hörde på radion idag att det är VÅR i Skåne!!!!! Jag bor ju i Småland, och så himla långt härifrån är det ju inte, men just nu är det -14,4 här :(. Snart blir jag galen om detta ska hålla på.
Jag har inte varit ute på 4 veckor! Dels går det inte att köra rullstol på oplogade trottoarer och dels är det för kallt. Jag får issörja i knäna och skulle egentligen behöva spruta in glykol, men jag tror inte att det går tyvärr ;) .

Vi hörs i morgon?! Då ska jag skriva mönstret på dom grå tovade tossorna.

2 kommentarer:

  1. Jag hörde också det, att de haft plusgrader 7 dagar i rad och då är det vår..

    håller tummarna för din dator!

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas datorn ska vara snäll nu framöver!

    SvaraRadera