måndag 22 mars 2010

Nytt liv?

I morgon är det meningen att jag ska börja mitt nya liv!? Jag har haft ett samtal i dag med min kontaktman i hemtjänsten och chefen över det hela. Båda är jättesnälla och trevliga och försöker verkligen hjälpa mej, så nu är det dags att ta tag i saker och ting!!! Jag vill verkligen vända tillbaka dygnet så att jag kommer i säng innan solen har gått upp och fåglarna börjat kvittra. Det lyckades inte många gånger förra sommaren tyärr, men nu är jag ju ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare;)

I kväll har jag provat min sjal, och den var underbart varm. Tur att jag köpte mer garn i andra färger:)

Nu ska jag faktiskt lägga mej snart, fast klockan bara är barnet. Natten till idag var hon 4.15 innan jag kom i säng, så jag har ju lite sömn att ta igen. Jag ska bara..............:)

3 kommentarer:

  1. Hoppas du lyckas vända, det är inte lätt. Håller tummarna att det går.

    SvaraRadera
  2. Jag, om någon, håller tummarna som bara H-E ska du veta!!! Det vore väl själve fan om du inte lyckades nu! (annars kommer grannen och biter dig i benet, grrrr)

    SvaraRadera