lördag 13 mars 2010

Slö och trött

Denna helgen har jag sett fram emot hela veckan. Friidrott och alla sorters skidsport,och tänk vad mycket jag skulle hinna sticka. Vad händer? Jo jag somnar! Jag sitter på toa och stickar och tittar på TV, och helt plötsigt har jag missat det jag "tittade" på. Jag flyttar in i vardagsrummet och en annan stickning och vaknar av att jag håller på att ramla ur rullstolen! Herregud säger jag bara!!!! Hur kan man bli så trött när man tittar på något som man är jätteintresserad av? Alltså ,jag somnar så hårt att jag t.o.m. drömmer, men, jag håller fortfarande i stickningen;). Tur tatt man i allafall vet vad som är viktigt!

Jag och Renée har skickat efter mer garn. Denna gången från Vartofta. Detta köpte jag:



Jag tänkte att jag skulle börja sticka sockar när jag har gjort färdigt tossorna jag håller på med, men nu fick jag beställning på ett par till. Denna gången st.44!,så nu måste jag köpa mer garn:). Kan bli svårt att bara köpa det jag behöver, för jag har ju inte varit i garnbutiken på 2 månader så risken är stor att det har kommit in en hel del som jag inte har sett. Renée var i Eksjö idag. Hon ringde från den garnbutiken och sa att det var extrapris på Sarek, 20kr, så det blev 4 nystan. Kort kommer i morgon när jag förhoppningsvis även har gjort klar min TV-stickning ( om jag inte somnar,igen).

5 kommentarer:

  1. Klart att du somnar när det är idrott på TV! Värsta sömnpillret på mig! Känner att jag gäspar lite bara jag tänker på det... :-)

    SvaraRadera
  2. Men du somnar väl inte när du stickar iaf? ;)

    SvaraRadera
  3. Men ikväll somnar du väl inte när det är melodifestival, tyvärr jobbar jag men ska försöka se några ögonblick i alla fall

    SvaraRadera
  4. Jag har faktiskt inte tittat på melodifestivalen i år. Jag hörde på den på radion när hockeyn var slut. Men jag ska titta när den stora är.

    SvaraRadera
  5. Hmmm.... Vad ska vi göra med dig? Galgbacken nästa... Jag följer med, jag lovar...

    SvaraRadera