fredag 19 mars 2010

Nada

Här händer ingenting! Jag har inte stickat en enda maska på två dagar:( Jag har ännu en gång kommit in i mina dåliga vanor, alltså jag kommer aldrig i säng. I natt (eller morse) la jag mej halv 4!!!! 7.10 kom hemtjänsten och tog på mej mina stödstrumpor och sedan kom dom tillbaka för att bädda strax före 10. Hur trött tror ni jag var då på en skala? Jag blir så vansinnigt förb.på mej själv, jag hör nämligen inte vad jag själv säger?! Hur många gånger jag än säger,t.om. högt: GÅ OCH LÄGG DEJ, så fattar jag inte vad jag menar??? Nejdå jag ska bara....... Dessutom går klockan mycket fortare på nätterna, åtminstonde mina. Så, som ni förstår rullar jag fram i ultrarapid.
Jag har i allafall tvättat och lagat middag idag om än något sent, men bättre sent än aldrig, eller hur?

Men, i morgon ska jag minsann skärpa mej;)! Det är i allafall min plan (än en gång). Då ska min sjal äntligen bli färdig och mössan jag stickat ska sys ihop.Sedan ska jag dyka ner i mina garn korgar och se vad som kommer upp. Det är ju i allafall något att se fram emot:)

5 kommentarer:

  1. Det är svårt det där med "ska bara" och tiden som halkar i väg!
    Lycka till med mössa och sjal!

    SvaraRadera
  2. Jag blir som vanligt inte förvånad. Jag kanske ska flytta ner till dig när Emmy är borta och kolla så du lägger dig;-)

    SvaraRadera
  3. Ja du, vad jag känner igen mig. Tycker det är så skönt på sen kvällen och vill inte heller gå och sova, men när jag väl är i sängen brukar jag säga för mig själv; åh va skönt.

    SvaraRadera
  4. åhh jag är precis likadan, när jag är ledig kommer jag aldrig i säng

    SvaraRadera