lördag 17 april 2010

Tack!!!!!

Tack snälla ni för all hjälp med stickmönstret och för alla uppmuntrande kommentarer om mina magproblem!:)
Jag har trott att min e-post adress har funnits på min profil, men icke. Nu gör den det äntligen.

Denna dagen har verkligen gått i slowmotion. Klockan hann bli över 3 i natt igen innan jag kom i säng så jag är inte mindre trött idag:( Men idag är ju en annan dag, så det är bara att ta nya tag!!! Just nu mår jag bra (peppar,peppar). HV 71 vann i hockeyn och min brorsdotter och hennes pojkvän kom nyss med en bukett vitsippor. Nu sitter jag bara och väntar på mail från Svenska Spel om att jag har vunnit drömvinsten, för visst är det väl min tur idag?

Inte en enda maska har jag stickat och vad jag har gjort egentligen har jag glömt. Jag vet att jag åt ägg och räkor till middag, men det kan ju inte ha tagit hela da´n, eller hur?

Nå, nu har jag hällt upp lite rödvin, laddat cd-spelaren med Elvis och nu ska jag läsa alla era trevliga bloggar.
Ha en trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Jag kan väcka dig imorgon för du lär väl somna vid köksbordet ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag ska verkligen INTE somna vid köksbordet!

    SvaraRadera
  3. Jag såg stickmönstret du fick i en kommentar, det var ju bra för då var vi fler som fick och jag tycker det var fint!
    Trevlig kväll, glöm inte gå och lägga dig! ;-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kom i säng nu bara så att du inte satt o drack vin med Elvis och bloggande som sällskap hela natten, inte för att det är fel precis, sämre kan det ju vara.
    Jag undrar också vart dagarna tar vägen och vad man gjort, för mycket vardag helt enkelt antar jag.
    Ha en bra söndag.

    SvaraRadera
  5. Det där med toa måste vara en pärs, det förstör ju livskvaliten för dig totalt, skulle det inte vara bättre med stomipåse? Ursäkta jag frågar så rakt på men jag lider verkligen med dig, Kram

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte få någon stomi. Jag förklarade lite om orsaken här på bloggen den 5 mars, om du vill läsa. Jag har inga problem med att folk frågar. Annars får man ju inget veta, eller hur?

    SvaraRadera