tisdag 6 april 2010

Världens snällaste Monica!!!!!!!!!!


Titta vad som låg i min brevlåda idag! Det är en present från Monica som hon skickade eftersom min sticka har gått av. Ekologiska obehandlade trästickor. Mycket bra att sticka med. Nu kunde jag sticka flera varv innan fingrarna somnade:)

Idag har hemtjänsten varit här och städat och bytt i sängen. Eftersom solen sken fick även mina sängkläder komma ut och sola lite. Även lakanen har torkat i solen, så jag planerar att komma i säng "något tidigare" för en gångs skull;) Jag har ju skrivit att jag skulle börja ett nytt liv som bl.a. skulle betyda mer sömn. Det har väl gått så där måste jag erkänna. Ibland händer det saker som man absolut inte kan påverka, och har man lätt för att oroa sej, även för andras liv, är det svårt att koppla av. Men igår kom jag iaf i säng en timma tidigare (halv 3) än vad jag gjort den senaste veckan. Kanske jag kan kapa en timma till ikväll?

Denna veckan behöver jag inte åka och handla tack och lov, och vädret ska ju bli soligt och varmt, så nu blir det lite vårspaning. Man kanske t.o.m. kan ta en kopp kaffe ute och lite stickning?

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med bloggvänner.
    Hoppas det blir fint väder så du kan sitta ute o mysa lite.

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade dem! De blir mjukare på ytan med tiden man använder de, och vill du ha fler storlekar kan du ringa till Lisbet på http://www.2knit.se/ , hon skickar med post:)

    SvaraRadera